Thursday 18 August 2011

MeNgHiTuNg HaRi~

hmmm...menghitung hari??? yup...nopie ngah menghitung ari....makin dekat waktu yang dinanti makin tak tau nak pikir ape lagi...huhuhu.....tapi nopie menghitung ari ape ye?? hehehe...syhh...mane bley gtau....tunggu dan lihat aje lar ye........ ^_^
sambil-sambil duk membilang hari nih....jom layan puisi dari nopie.....zzaaassss~~~~

Hari Yang Dinanti......

Tahun berganti bulan....
Bulan berganti hari.....
Begitu pantas masa memutarkan waktunya....
Berbagai suka dan duka telah ku dilalui...

Jam, minit dan saat begitu girang berlari
Mengejar waktu yang begitu singkat sekali
Sekarang aku hanya membilang hari...
Samada sudah bersedia, aku sendiri tak pasti....

Berbekalkan kata-kata semangat dari ahli keluarga....
Kata-kata nasihat dari rakan-rakan....
Aku kuatkan diri dan hati ini jua....
Untuk melalui hari-hari yang mendatang....

Ya Tuhan,
Pinjamkanlah aku sedikit kekuatan....
Untuk aku menjalani suatu kehidupan...
Semoga aku dapat menjadi seorang insan...
Yang tabah dan mampu bertahan....
Walaupun hujan ribut yang bakal mendatang.....

Amin.........~

nOpie gUrlz

No comments:

Post a Comment