Tuesday, 23 August 2011

~KiSah DoNgeNg~


Hmm.....ntah lar....kenapa lagu nih amat menusuk kalbu nopie....nopie suke sangat bile dengar lagu nih... betol2 kena dengan realiti kehidupan...terutamanya hidup nopie....Orang lelaki zaman sekarang ni pantang tengok pempuan dahi licin...tak bekelip dipandang....tapi yang biasa2 nih....langsung tak pandang.....huhuhu...
aishhh.....ade orang MARAH ke dengan kenyataan nopie nih?? hehehe...tak de lar semua tapi ADA lar kan..kan...kan.... ^_^  nopie becakap nih pown berdasarkan pengalaman nopie sendiri....tapi tak pe lar... setiap insan ade kelebihan dan kelemahan masing2...... cuma kadang2 orang pandang kita pada kelemahan atau kekurangan kita...tak pada kelebihan kita....ape pown nopie nak cakap kat sini....JODOH dan PERTEMUAN di tangan Tuhan......kita hanya merancang dan TUHAN yang menentukan......nopie suke dan bangga jadi diri nopie sendiri....hope orang len pown macam nopie...tak perlu jadi orang laen semata-mata untuk mendapat perhatian....RENUNG2KAN.......^_^

Kisah Dongeng - Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja.................................


nOpie gUrlz

3 comments:

  1. sayer pun suker lagu nie.... kire dlm proses nk beli cd la...=p

    ReplyDelete
  2. ouh yeke...kalu cmtu ley pinjam nnti...ekekeke

    ReplyDelete